שלום. אני וועד הבית בבניין של 12 דיירים. 6 מתוכן הן דירות שכורות והשוכרים משלמים את דמי וועד הבית. כרגע נדרשים תיקונים שונים בבניין כמו תיקון צנרת משותפת, הארקה משותפת, תיקוני טיח וצבע ברחבת הכניסה המשותפת, ותאורה לגינה. שאלתי האם יש משהו מהרשימה הזו שיכול להתבצע מתוך קופת הוועד? השוכרים טוענים שהעלויות על הפרטים שצוינו לעיל חלות על בעלי הדירות ולא על השוכרים, ומאחר שהשוכרים משלמים את ועד הבית, אין להוציא את הכסף לכך מכספי הוועד השוטפים אלא מבעלי הדירות. ברצוני לדעת מה אומר החוק ועל מה אנחנו יכולים להוציא את כספי הוועד גם אם מדובר בכסף ששילמו השוכרים ולא בעלי הדירות עצמם. תודה מראש.
שלום רב,
מקובל כי שוכרים יישאו בהוצאות עבור התחזוקה השוטפת של הבית המשותף. הוצאות חד פעמיות מקובל להטיל על בעל הדירה בנפרד מקופת הועד.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6256688
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
א. לגבי תעודת נכה יש תחילה לבדוק את תנאי הזכאות שלך כהכרה בנכה בביטוח לאומי ב. במידה והחניה שלך בטאבו נא התקשרי אלי ואייעץ מה לעשות המספר שלי מופיע בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה