ברצוני להתקין דלת כניסה/יציאה מדירת קרקע בקיר חיצוני של בניין משותף לחצר האחורית של הבניין. השאלות הן: 1. האם נדרשת הסכמת הדיירים האחרים בבניין לכך? 2. האם לשם כך צריך לקבל היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ואם כן במה זה כרוך מבחינה פרוצדוראלית?
שלום רב,
ככל ונעשה שימוש שאינו סביר ורגיל ברכוש המשותף יש צורך בקבלת אישור מהדיירים. ולגבי פעירת פתח שאינו נחשב לשינוי פנימי בדירה, הרי שיש צורך בקבלת היתר.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא בקוק האם הבניה שלו מהווה תנאי מבחינת הוועדה, בכל מצב מציע שתשלח אליו מכתב התראה, ואם לא עוזר הגשת תביעה, מציע גם שתערער על החלטת הוועדה היום מקלים בבניית ממד"ים...
המשך תשובה