שלום רב. מספר שנים שאני מתגורר בבית משותף עם יציאה לגג מחדר המדרגות אני ועוד מספר דיירים משתמשים בגג גם לצורכי פנאי ולא רק לצרכים חיוניים. כעת ללא כל שינוי בנסיבות אחת מדיירות הבניין (אשר מתנכלת לשוכרים כדרך קבע) דרשה שהמפתח יוחזק אך ורק על ידי בעלי הדירות (ללא משאל). בעת שעברתי לדירת הגג הוצע כמאפיין אטרקטיבי והיה הדבר הראשון שבעל הדירה הראה לי. האם הדבר חוקי ולא נכלל תחת הפליית שוכרים? האם ההחלטה תלויה במשאל או שזוהי החלטה של כל בעל דירה לשוכריו?
.jpg)
אין וועד כל מחוייבות לשוכרים אלא רק לבעלי דירות תפנה לבעל הדירה שלך בעניין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בהנחה שעניין המצלמות התקבל על ידי רוב באספה כללית, אינטרנט למצלמות זו תחזוקה שוטפת שעל בעלי הדירות לשלם, אין חובת תשלום של השוכרים כלפי הנציגות , יש חובת תשלום של השוכרים כלפי בעלי הדירות עימם הם חתמו...
המשך תשובה