בנין חדש בן 20 קומות עם 77 דיירים שמתוכם יש 19 דירות קטנות שלא מוכנים לשלם שווה בשווה. איך ניתן לפתור את זה? האם לעשות גביה ואז לפנות למפקח? האם לגבות לפי מטראז' של הבית ללא תוספת של השטח המוצמד לדירה?
.jpg)
החוק קובע תשלום לפגי גודל דירה ולא תשלום שווה אלא אם כן רשומות הוראות שונות במסמכי הבית המשותף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בכדי לתת תשוטבות יש לבדוק מסמכים בוודאי שאינך אמנור לשלם פעמיים על אותם חודשים, אולם אם יש החלטה מחודש מסויים וצריך לשלם הפרש זה אפשרי...
המשך תשובה