שלום רציתי לשאול מה החוק או מנהג כשיש 3 דיירים בבניין וכולם מרחיבים דירותיהם ובמקרה זה צריך לעשות 4 יציקות שזה רצפה ראשונה וכן הלאה . אבל מהרצפה הראשונה רק הדייר בקומה ראשונה נהנה מזה .האם כל הדיירים צריכים לשלם על הריצפה הראשונה .ואיך נוהגים כשיש דייר רביעי שמשתמש ביציקה האחרונה רק למרפסת לא מקורה תודה מראש
שלום רב,
לצערי שאלתך לא ברורה וחשוב לבדוק את מלוא העובדות
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי -זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. נציג אינו יכול לקחת שום סכום לכיסו הפרטי מתביעה שהגישה הנציגות, הוא יכל לבקש מהמפקחת שכר בטלה על הפסד יום עבודה וכד` ב. נציג אינו יכול למנות נציג אחר, נציגים נבחרים באספה כללית...
המשך תשובה