גרה בבניין של 19 קומות , משלמת ועד מראש לשנה . הוועד כבר 5 שנים כל הזמן טוענים שאין כסף וגם לא מתייחסים ולא עונים . בנוסף יש לנו חברת ניהול . בנושא של ניקיון . השאלה: מבקשת לראות דף בנק. הם מתעלמים. האם בתור בעלת הדירה ודיירת יש לי זכות ואם כן , איך עושים זאת?
.jpg)
זכות כל דייר לשקיפות מלאה ולעיון בספרי הנציגות בזמן סביר תדרשי מהנציגות לאפשר לך לעיין/לצלם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רטיבות מקיר חיצוני בטיפול נציגות הביית, יש לבדוק שאכן הרטיבות משם, במידה ולא ברור אפשר להתקשר אלי הטלפון שלי נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה