לסבי היה חלק במקרקעין במושע, אנו 3 יורשים, 2 מהיורשים הגישו בקשה לפרוק שיתוף בעוד השלישי לא עשה והעדיף לעמוד מהצד (למרות שידע שיקבל את חלקו כאשר הפרוק יתממש). הנכס נמכר ע"י כונס נכסים והתמורה חולקה בין כל השותפים (כמובן ששני היורשים שביקשו את הפרוק נשאו בהוצאות שכ"ט). יש לציין שעד רגע לפני החתימה על הסכם השכ"ט היורש השלישי היה בעד הגשת הפרוק גם הישתתף בדיונים אצל עוה"ד. האם יש מקום להגיש תביעה כנגד היורש ה-3 על עשית עושר ולא במשפט?
.jpg)
אם כל היורשים היו בתביעה היה צריך לדרוש שישלמו הוצאות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
החוק המקרקעין ובתקנון המצוי המצורף לו רשומים כל הסעיפים לניהול תקין של הוועד אם הוא לא פועל בהתאם ניתן לפנות אליהם בדרישה ואם לא עוזר תביעה למפקחת...
המשך תשובה