החלטה על החייאת תיק שנסגר בהוצלפ התיק משנת 1999 ומשנת 2000 לא קיימת בו פעילות, זמן ממושך של 14 שנה. החייב הבין שהתיק נסגר. החייב הינו אדם נכה ובעל קשיים באמצעים כלכליים מה ניתן לעשות ?? אשמח לקבל עזרה תודה רבה ושנה טובה לכולם
אכן לזוכה מותר להחיות את התיק, אולם בנסיבות המתוארות כדאי לבחון משפטית האם עומדת לך טענת התיישנות/שיהוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ככלל, היקף השירותים המשפטיים ותיחומם מוסדר בהסכם שכר הטרחה. ככל ובהסכם שכר הטרחה הוסכם שעורכת הדין תגיש הדוחות הדו-חודשיים, אזי זו משימתה - ולהיפך. בהצלחה!...
המשך תשובה