שלום רב. לאחר מות ההורים המשפחה גילתה כי להורים ישנם חובות לוועד הבית ולעריה, יחד עם ההורים התגוררה אחותנו , ההורים השאירו דירה ליורשים החוקיים, שאלתי היא, האם החוב של ההורים צריכים לשלם אותם מכספי העיזבון או ניתן לחייב את אחותנו מאחר והיא התגוררה עם ההורים.
לנושה הזכות להפרע מעזבון המנוחה.
הנ"ל אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי.
על מנת להשיב מענה ענייני, נדרש לללמוד את המקרה הפרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין קשר לחוק. מחיקת חוב במסגרת הסדר פשרה נתונה לשיקול דעתו של הנושה. ככל והנושה מסכים לוותר על חלק מהחוב, אין עם זה בעיה. בהצלחה!...
המשך תשובה