שלום רב. רציתי להתייעץ לגבי מקרה בחברת סלקום. חברת סלקום חייבה אותי במשך כחצי שנה על קו פלאפון שלעולם לא הופעל. משעליתי על התקלה זיכו את החשבון שלי. בפועל הם עשו טעות וחייבו את החשבון שלי יותר ממה שהיו אמורים לזכות ועכשיו הם דורשים את הכסף חזרה, האם אני צריכה לספוג את הטעות שלהם? האם יכולה לתבוע אותם בגין עוגמת נפש לאחר שחייבו אותי חצי שנה ללא סיבה ואחרי זה זיכוי אותי בטעות יותר ועכשיו הם דורשים שאשלם להם את ההפרש? תודה על התשובה, הילה.
ככל שניתן זיכוי מעבר, ברור כי יש להשיבו.
לא עולה כי יש עילה לתביעה בגין עוגמת נפש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום דני, בדוק מול הבנק אם אתה זכאי לסיוע מאת הוועדה הבינמשרדית במשרד השיכון. ככל ולא, המלצתי להגיע להסדר עם הבנק לפני שהחשבון נחסם. בהצלחה. ...
המשך תשובה