יש לי שתי חובות אחד של בנק לאומי והשני של חברת בזק ..הסכום גדל וגדל ואני מעוניין לסגור את החוב אבל בלי כל הריביות והסכום שהתווסף עם הזמן כי אני לא רואה בזה מוצדק יש שיטה לעשות זאת בצורה חוקית ומסודרת
בהחלט.
מומלץ להיעזר בעו"ד לצורך עריכת הסכם כדי למנוע מצב בו ישאר חוב אשר יגדל במהלך שנים ושוב יצבור ריביות והצמדות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צחי שלום רב, אכן הסכום המוגן מעיקול לרווק ללא ילדים הינו 2,254 ש"ח לחודש (לעובד במשכורת). משכורת, להבדיל מקצבה המשולמת על ידי המוסד לביטוח לאומי, אינה מוגנת לעיקול למשך 30 ימים. בהצלחה....
המשך תשובה