קיים הסדר מול הוצאה לפועל חתום ע"י בית משפט מחוזי ואני משלם כל חודש בדואר. קיבלתי אבטלה וקיזזו לי כמעט הכל. זה חוקי?

ארתור שלום, ככלל, ביטוח לאומי רשאי לקזז יתרת זכות כנגד יתרת חובה. ספציפית בעניינך, על מנת לבחון האם הקיזוז נעשה כדין, נדרש לבחון ההסדרים שנחתמו מול לשכת ההוצאה לפועל ואושרו על ידי בית המשפט המחוזי.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ככל ומדובר בהליך פשיטת רגל, על הנאמן להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט למתן צו הפטר חלוט. מוצע שתפנה לנאמן להבין ממנו סדר הדברים. בהצלחה וחג שמח...
המשך תשובה