שלום רב. המצב כזה - אני עצמאי , יש לי עוסק פטור. אני עובד בוולט, כי יש לי בעיה עם הבריאות. וכאן אני יכול לעבוד מתי שאני מרגיש טוב. אף אחד לא יחזיק אותי בעבודה שכיר - כי אני עובד יום, יומיים חולה. בנוסף אני מקבל אבטחת הכנסה - 2000 ש"ח. שמעתי שיש חוק - הגנה לשכר, שאומר שאסור לקחת כול משכורת, יש טבלה שאומרת כמה הם חייבים להשאיר כסף. רצוי לדעת - האם זה נכון, ומה אני צריך לעשות. כי עיקלו חשבון, ולקחו את כל המשכורת. תודה מראש

שלום רב, . אכן כך הדבר. חוק הגנת השכר קובע הוראות לגבי שכר שאינו מוגן מעיקול, המתבסס על מצבך האישי. מוזמן לעיין בקישור הבא: https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%A9%D7%9B%D7%A8_%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94_%D7%A9%D7%9C%D7%90_%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%9F_%D7%9C%D7%A2%D7%A7%D7%9C_%D7%90%D7%95_%D7%9C%D7%A9%D7%A2%D7%91%D7%93.
הקצבה מוגנת מעיקול למשך 30 ימים מרגע שהופקדה בחשבון. בחלוף 30 ימים לא תוכל לעשות שימוש בכספים.
בהצלחה.
בברכה,
אבי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, . אכן כך הדבר. חוק הגנת השכר קובע הוראות לגבי שכר שאינו מוגן מעיקול, המתבסס על מצבך האישי. מוזמן לעיין בקישור הבא: https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%A9%D7%9B%D7%A8_%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D...
המשך תשובה