היי בעלי נמצא בהליך פשיטת רגל כבר 3 שנים ואנו מעוניינים להגיש בקשה להסדר חוב תביעות החוב עומדות על 100000 ויש לנו דיון להפטר בספטמבר עכשו אנחנו מעוניינם להגיש הסדר על 30000 אלף ולצאת מהפשיטה יש לציין שיש לי קצת פיגור בתשלומים האם כדיי לי לעשות זאת או עדיף לחכות לדיון ואם כן לעשות לאן אני אמורה להגיש את ההסדר ?
מאחר והוגשה בקשה להפטר מומלץ לפנות לייעוץ פרטני על מנת לבחון את הבקשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אוראל, התשובה לשאלתך תלויה בהמון משתנים ונתונים החסרים בגוף השאלה. ככלל, ככל והחוב בתיק ההוצל"פ מקורו בפסק דין של בית משפט, התשובה היא לא. ככל ומקור החוב בתובענה על סכום קצוב, נדרש לבחון את עילת ...
המשך תשובה