שלום ! לבעלי ישנם 4 תיקים פתוחים בהוצל"פ. יצרנו קשר עם נושה אחד מחב' סלולר על מנת להגיע להסדר תשלומים, אבל הם דורשים סכומים חודשיים שאינם ראליים מבחינתנו כמו כן הם מבקשים תשלום בכרטיס אשראי שאין לנו. מה קורה עם אדם אשר אינו מסוגל לשלם את התשלום אותו דורש עו"ד ?האם ישנה אפשרות אחרת להגיע להסדר תשלומים על החובות הקיימים ? לגשת להוצל"פ ?
בעלך יכול להגיש בקשה לאיחוד תיקים ובמידת הצורך להכרזתו חייב מוגבל באמצעים ובכך לשלם צו תשלומים אחד ובודד הכולל את כל התיקים וכן לקבל עיכוב הליכים כנגד כל הליכי ההוצאה לפועל בתיקים הפרטניים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום, ככל שהצלחתי להבין נכון את השאלה: באשר לתשלום לנושים - הואיל והנך בהליך פשיטת רגל, ממילא חל איסור על תשלום פרטני לנושים שלא דרך הליך פשיטת הרגל. באשר לשיקולים האם לעבוד/לא לעבוד - ...
המשך תשובה