ערב טוב, גרושתי הגישה כנגדי פקודת מאסר ועדיין לא קיבלה החלטה - החלטת רשם. אני גם הגשתי טענת פרעתי ולא קיבלתי על אותו תיק החלטת רשם. במידה ויהיה דיון בהחלטה ואשלם לה את חוב המזונות הזמניים והשוטפים חודש בחודשו איך עליי לנהוג ולעדכן את הוצל"פ שההליכים יבטלו במידה ועורכת דינה לא תעדכן זאת? אני מכיר מקרים שהחייב שילם והצד השני לא עדכן זאת ולא סגר את התיק ו/או שנעצרו לשווא או שהעיקול על ח"ן המשיך וכו' תודה מאיר
שלום רב,
אם יש לך חשש מהתנהלות הצד השני, תגיש אתה בקשה לעדכון התיק עם כל המסמכים הנדרשים לשם תמיכה בבקשתך.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אליסה, מידע שלילי שדווח למאגר נתוני אשראי, נמחק בחלוף 3 שנים ממתן צו ההפטר. מומלץ בחום לא למחוק מידע מהמאגר באופן יזום. הצלחה רבה....
המשך תשובה