איך אני יודע אם התיק בהוצ"פ נמחק בעקבות ההוראה של שר המשפטים? האים צריך לקבל הודעה בדואר או לגשת להוצ"פ לברר? תודה קובי
עליך לברר בלשכת ההוצל"פ הרלוונטית.
בנוסף, ניתן לברר במרכז המידע בטל': *35592
בברכה,
יערה פיקר, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, עם סגירת כל תיקי ההוצל"פ, מבוטלים כל ההליכים שננקטו במסגרתם, לרבות הגבלות שהוטלו בתיקי ההוצאה לפועל. באשר לפתיחת חשבון, מוצע שתפנה לבנק שאתה חפץ לעבוד עמו בבקשה לפתיחת חשבון ותקבל תשובה...
המשך תשובה