יש לנו חובות במספר בנקים, רובם כבר בהלוואות הסדר , אבל בפיגורים פניתי לבנק וביקשתי לאחד את ההלוואות שאצלו ל 1000 ש"ח בחודש תוך פרוט חובות אחרים ושכר נמוך שלי ושל בעלי כמו כן אנחנו במשא ומתן עם הבנק השני על הלוואה אחת יש לי ערב , השאלה שלי היא במידה והבנק מסרב להגיע להסכם איתי ושולח לי מכתב התראה האם כדאי בשלב זה לפנות לעורך דין? כדי שהוא יגיע איתם להסדר ולמנוע ממני את כול התהליך של הוצאה לפועל עיקולים וכו,,,? כי אני לא רוצה להיות מוגבלת של הוצאה לפועל וזה מה שיקרה אחרי חקירת יכולת , מה סדר גודל של שכ"ט ? כי אן לי כול כך כסף תודה נטלי
הליכי ההוצאה לפועל, אם יהיו יגדילו את החוב ולכן כדאי להסדיר את העניין לפני כן. שכר הטרחה תלוי בפעולות שיידרשו ובעוה"ד אליו תפני, קשה לצפות זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ביקשתי מהם לפרוס שוב את ההלוואה נקווה שיסכימו אבל במידה ולא, אם אני מגיעה להוצאה לפועל ומבקשת חקירת יכולת כדי לפרוס את החוב האם יכריזו עלי כחייבת מוגבלת באמצעים גם אם ישלי רק תיק אחד? או שאפשרי שלא?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, חלוקת דיבידנד לנושים טעונה אישור בית המשפט. לכן, מועד החלוקה מושפע ממועד הגשת הבקשה ע"י הנאמן. ככל שהנאמן יזדרז להגיש לבית המשפט בקשה לחלוקת דיבידנד, כך הדיבידנד יחולק מהר יותר. לגבי הש...
המשך תשובה