שלום רב, אני בעל עסק עצמאי לשיווק מוצרי מזון. חברה מתחרה העתיקה את הסמל המסחרי שלי, בשינוי קל של צבע האותיות והגודל שלהן. מה החוק אומר לגבי זה? והאם כדאי להגיש תביעה? תודה מראש
אלירן שלום,
על פניו, נראה כי מדובר בגניבת עין ביחס לשירות שאתה מספק. החוק אוסר על גניבת עין. מוטב כי תפנה לייעוץ משפטי על מנת להגן על המוניטין שלך ביחס לשירותיך.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לינוי בוקר טוב, ככל והלוגו שלך הוא ייחודי אין בעיה עם שימוש לפני רישום סימן המסחר. להיפך, זה רק מראה לרשם סימני המסחר שאכן מדובר בלוגו (בסימן) שאכן נעשה בו שימוש ומכאן שכדאי לרשום אותו. עם זאת, שימי ...
המשך תשובה