שלום רב, אני בעל עסק עצמאי לשיווק מוצרי מזון. חברה מתחרה העתיקה את הסמל המסחרי שלי, בשינוי קל של צבע האותיות והגודל שלהן. מה החוק אומר לגבי זה? והאם כדאי להגיש תביעה? תודה מראש
אלירן שלום,
על פניו, נראה כי מדובר בגניבת עין ביחס לשירות שאתה מספק. החוק אוסר על גניבת עין. מוטב כי תפנה לייעוץ משפטי על מנת להגן על המוניטין שלך ביחס לשירותיך.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי הילה, ראשית, יש להגיש בקשה לרשם סימני המסחר בישראל, הוא יבחן את הסימן (האם הוא ניתן לרישום/ האם אין סימן שכבר דומה לו וכדומה) ולאחר מכן, במידה ויאשר את הרישום הוא מפרסם אותו ביומן סימני המסחר למש...
המשך תשובה