הבנתי שיש דרך לדרוש להשתמש בסימן מסחרי אשר החברה שרשמה עליו בעלות כבר פורקה וכמובן אינה משתמשת עוד בסימן המסחרי שלה. האם זה נכון? ומה הפרוצדורה?
נאית שלום,
אכן ניתן לבקש ביטול של סימן מסחר רשום שלא היה בשימוש במשך שלוש שנים שקדמו לבקשת הביטול.
לגבי ההסבר על תהליך הביטול אנא פני אליי בטלפון המפורסם בפורום.
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ,
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי הילה, ראשית, יש להגיש בקשה לרשם סימני המסחר בישראל, הוא יבחן את הסימן (האם הוא ניתן לרישום/ האם אין סימן שכבר דומה לו וכדומה) ולאחר מכן, במידה ויאשר את הרישום הוא מפרסם אותו ביומן סימני המסחר למש...
המשך תשובה