גיליתי לאחרונה שמישהו החל להשתמש בסימן המסחרי שביקשתי לרשום בזמן שאני ממתין לאישור מהרשם, האם אני יכול לבקש לזרז את ההליכים ואז לתבוע את בעל העסק שהפר אותו בתוך ידיעה שמדובר בסימן מסחרי בהליך רישום?
שלום,
שימוש בסימן מסחר שלך ע"י המתחרה בהחלט יכול להוות סיבה לזירוז בחינה של סימן מסחר שלך.
עבור תקופה שלפני רישום סימן מסחר, ניתן לתבוע את בעל העסק המתחרה על גרימת עוולת גניבת עין ועשיית עושר ולא במשפט.
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ,
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ורד, רישום סימן מסחר ניתן לעשות דרך האתר של רשם סימני המסחר. יש להגיש בקשה מתאימה ולשלם את האגרה. רצוי להיעזר בעו"ד מהתחום. רישום סימן המסחר הוא חשוב כדי להגן על המוניטין שלך ועל מנת שהמתחרים לא...
המשך תשובה