אני עסק שמדפיס חולצות. אחד הלקוחות (עמותה) החזיר לי כמות גדולה של חולצות עם לוגו בטענה שהמוצר לא תקין. האם מותר לי לתרום את הסחורה או שאני מחוייב בזכויות יוצרים?
עמית שלום,
על פניו, בהתאם לעובדות המפורטות בשאלה, נוכל לומר בזהירות כי אין בתרומת הסחורה הפגומה משום הפרה של סימן מסחר. אולם למען הסדר הטוב, יש לבקש מראש את הסכמתה של העמותה לתרום את הסחורה.
בברכה,
נעמי אסיא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, זוהי שאלה נפוצה והתשובה היא שאם ברצונך לעשות שימוש בלוגו של קבוצת כדורגל תצטרך לפנות אליה ולקבל את אישורה לכך מראש, אחרת תהיה חשוף לתביעות בגין השימוש. בברכה, מורן אריאלי, עו"ד...
המשך תשובה