שלום וברכה, רציתי לשאול האם גם סימן מסחרי שלא נרשם יכול להיות מוגן? אני בעלת חנות שירשתי מאבא שלי. מסתבר לי עכשיו שאבא שלי מעולם לא רשם את סימן המסחר, ועכשיו נפתחה חנות נוספת שמזכירה מאוד את השם שלנו, במטרה "לרכב" על ההצלחה. איך אנחנו יכולים לתבוע, כאשר סימן המסחר לא רשום?

היי נטלי,
בהחלט ניתן לתבוע לאור הזמן שהסימן היה בשימוש. עם זאת, יש לבחון את המקרה לגופו.
כדאי להתייעץ באופן פרטי לפני תביעה.
עו"ד מורן אריאלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איה שלום, ראשית כל, אם לשכת עורכי הדין פנו אליך הם בדרך כלל יודעים את החוק ולכן יש לבדוק מה בדיוק הם כתבו. לא נראה לי שמדובר בהסגת גבול אבל אולי הכוונה היא שאינך מוסמכת לענות. הפורום הוא פורום סימנ...
המשך תשובה