גיליתי שחברה מתחרה משתמשת בלוגו כמעט זהה לשלנו, רק עם צבעים אחרים וטקסט קצת שונה. הקמנו את העסק שלנו לפני שלוש שנים ויש לנו את הלוגו מאז, אבל לא רשמנו אותו כסימן מסחר כי חשבנו שזה מיותר לעסק קטן. החברה המתחרה נפתחה רק לפני חודשיים וברור שהם העתיקו את העיצוב שלנו. האם יש לנו זכות לדרוש מהם להפסיק להשתמש בלוגו דומה למרות שלא רשמנו אותו?

היי נטע,
ככל הנראה- כן. אם יש חשש שהצרכן יטעה ויחשוב שמדובר בעסק שלך אז יש כאן בעייתיות. כדאי מאד להתייעץ בהקדם עם עו"ד מהתחום כדי למצות את זכויותיכם.
מוזמנים לפנות לייעוץ אישי.
עו"ד מורן אריאלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלעד, ככל וכוונתך לשימוש בלוגו אשר דומה ללוגו של חברה הנמצאת בארה"ב- יש לבדוק במנועי החיפוש האם הסימן רשום, ואם כן באילו מדינות הוא רשום? האם זה סימן מסחר בינלאומי? רק לאחר קבלת כל המידע תוכל לה...
המשך תשובה