אני מנהלת הליך גירושין במשך כבר כמה חודשים שלא מתקדם לשום מקום. אני חושבת לאיים עליו בכך שאדרוש את הכתובה ולנסות לזרז את ההליך. האם זה אפשרי?
שלום ענבל,
תביעת הכתובה בהחלט מהווה קלף בידי האשה ואמצעי ליצור לחץ על הבעל לתת גט.
אולם כדי שהאיום יהיה אפקטיבי כדאי לבדוק קודם את נסיבות המקרה והאם מגיע לך בנסיבות אלו את הכתובה כדי שהאיום לא יהיה כאקדח ללא כדורים.
ליעוץ נוסף תוכלי להתקשר אלי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טליה שלום וברכה, בדרך כלל, תביעה עבור החזר הוצאות חתונה לא מתקבלת. אם כי יש חריגים לכלל וזה תלוי בין השאר בסיבת הגירושין (אך לא רק). במקרה שלך התמונה לא ברורה דיה: מצד אחד את כותבת שכספי המתנות ל...
המשך תשובה