שלום האישה מסרבת לגט ואין לנו ילדים אף פעם לא חיינו ביחד אין לנו שום דבר משותף ממש כלום האם ההליך לגירושין יהיה בעייתי וארך ויכרוך בהמון כספים ? האם בית הדין יקבל את בקשת הגירושין ?
שלום לירן,
לא ברור משאלתך האם יש לך עילת גירושין.
באם אין, אכן הליך הגירושין יכול להיות ארוך ובעייתי במידה והיא לא מעוניינת להתגרש.
ייצוג יוכל לעזור.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום וברכה, יש הרבה הגבלות שבית הדין יכול לתת במקרה של סרבן גט. ראי בחוק בתי הדין הרבניים, קיום פסקי דין של גירושין. חשוב להבהיר, שכל ההגבלות הן רק לאחר פסק דין לגירושין ולא לפני כן. במקרה שלך א...
המשך תשובה