אם אני זאת שרוצה להתגרש והגבר מסכים כי ניסינו מלא פעמים שלום בית וכו' לא דרך הבית דין. האם אני זכאית לכתובה?
שלום מיכל.
שאלתך מורכבת וחסרה כדי שאוכל לענות תשובה דרך הפורום.
מאד תלוי עם יש עילת גירושין מעבר לרצון להתגרש ולרצון לשלום בית.
ליעוץ נוסף תוכלי להתקשר אלי
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירה שלום וברכה, אני מבין מהשאלה שבעלך תבע גירושין על בסיס מורדת ומכוח זה הוא תובע איבוד זכויות שלך. לשאלתך מה הולך לקרות, איני יודע וגם אין זה אחראי להשיב לך ללא הצגת התמונה המלאה ובחינת כלל הראיות...
המשך תשובה