אני ובעלי בהליכים כבר זמן רב. ויתרתי על מזונות אישה ועל כתובה. הכרתי גבר נחמד ואנחנו יוצאים. רציתי לשאול אם אין בעיה מבחינת דיונים בבית המשפט בענייני מזונות ילדים, הרי בכל מקרה ויתרתי על כתובה אז אין לבעלי מה 'לתפוס' אותי בוגדת נכון? יש משהו שאני יכולה להפסיד? כדאי לי להפסיק להתראות עם הבחור? נילי
אין קשר בין מזונות ילדים למזונות אישה.
אישה בוגדת, אינה זכאית לכתובתה ולתוספת כתובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנית שלום וברכה, לא מכיר את פרטי התיק. על פניו נראה לי שכדאי לבחון אפשרות לחיוב גט ולא רק המלצה לגירושין. ברגע שיש חיוב גט הדרך סלולה יותר למתן גט. לא רואה סיבה מיוחדת מדוע להיענות לדרישתו לוותר על ...
המשך תשובה