אני בהליכי גירושין כבר שנתיים .תבעתי כתובה כי הגבר עזב אותי. דיון הכתובה יתקיים בעוד חודשיים. במשך כל השנתיים חייתי לבד ולא התראתי עם שום גבר . עכשיו כבר אני רוצה לצאת עם מישהו ...האם אסור לי ? אם מישהו תופס אותי האם גם אחרי שנתיים פירוד הדיינים יראו את זה כשלילת כתובה?
לילי,
לאישה נשואה אסור לצאת עם גבר אחר לא משנה מהן הנסיבות.
גם אם עברו שנתיים - את עלולה להפסיד את הכתובה.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לימור שלום וברכה, בהנחה שעילת הגירושין היא בגידה, לכאורה יש סיכוי לקבל את מלוא הכתובה. עם זאת, יש מכלול נושאים שנלקחים בחשבון בחיוב הכתובה, כמו: איזון משאבים, יכולת כלכלית בעת הנישואין ויכולת כלכלית...
המשך תשובה