אני ובעלי פרודים כרגע, חיים בנפרד זה מזו כשנה. אני זו שעזבתי את הבית עקב אלימות מצד בעלי ומשום שהמאיס את חיי במחיצתו. לא יכולתי להמשיך ולהתגורר בביתנו המשותף, מעבר לכך שהוא גם דרש ממני לעזוב כיוון שהדירה היא שלו עפ"י הסכם ממון. שאלתי האם אני יכולה לממש את הכתובה?
במקרה של אלימות, אינך נחשבת למורדת ותוכלי לזכות בכתובתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירן שלום וברכה, 1. כאשר האישה רוצה להתגרש ותובעת גירושין, נטל ההוכחה לזכאותה לכתובה הוא עליה. כל זה באופן כללי. 2. לשאלתך באופן ספציפי על עילת מאיס עלי, הנושא הוא רחב מאוד ואינו אחיד לגמרי בפסיקה...
המשך תשובה