שלום רב! אנחנו בתהליכי גירושין,לא הגענו להסכמה בענייני מזונות(הסכום)היא מאיימת שיהיא רוצה לדרוש ממני את סכום הכתובה!! עד כמה זה יכול ליהיות קרוב למציאות בבית משפט?והאם יש לי סיבה לדאוד הבאמת השופט יסכים לזה? תודה
טל שלום
כאשר יש עילה לתשלום הכתובה בתי הדין פוסקים זאת . השאלה אם במקרה שלך יש עילה היא שאלה פרטית אותה עליך לשאול עו"ד המתמחה בתחום כאשר יהיו בפניו כל הנתונים.
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ומגשרת
משרד עוה"ד בתיה אשורי מתמחה בדיני משפחה ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גפן שלום וברכה, אם יש פסק דין לגירושין, ניתן לבקש מבית הדין להורות על הגבלות בהתאם לחוק. אם טרם ניתן פסק דין לגירושין, צריך לבחון היכן הדברים עומדים מבחינה משפטית ולפעול בהתאם לכך. בהצלחה, ...
המשך תשובה