אני משמיע מוסיקה בעסק קבלתי פנייה מהפדרציה למוסיקה לתשלום תמלוגים שנתיים האם אני חייב לשלם? האם קיימת טענה משפטית שאני יכול לטעון
אבי שלום
התשובה חיובית באופן חד משמעי
עלייך לשלם תמלוגים
אני מציע לך לנסות לבקש הנחה או הסדר תשלומים שיהיה לך נוח
בהצלחה בכל
עמיר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אלי נחום
055-4532717
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אייל שלום רב, על פי החוק אתה חייב לקבל רישיון לתרגום השיר מבעלי הזכויות המקוריים, וכך גם אתה זקוק לרישיון שמקנה לךם את הזכות להלחין את השיר המתורגם מחדש. לגבי זכויותיך בתרגום השיר במקרה שאתה מקב...
המשך תשובה