שלום אורי,
התשובה בקצרה היא כן. ההסבר, לצערי, לאור מהות הפורום אינו מקיף, אך:
יצירות המוגנות בזכויות יוצרים מוגנות לכל היותר לעד 70 שנה ממות היוצר. קרי, כל יצירה וותיקה מספיק זכויות היוצרים בה פגו. כמו כן, ישנם יוצרים שויתרו מראש על הזכויות שלהם ביצירה (כולן או חלקן). חיפוש ראשוני ניתן לערוך בכל מנוע חיפוש ברשת.
בברכה,
תומר אפלדורף, עו"ד ומגשר
אפלדורף ושות', עורכי דין ומגשרים
קניין רוחני, ליווי חברות וליטיגציה מסחרית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אלי נחום
055-4532717
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איתי שלום רב, אני מאד ממליץ לך לרשום את הלוגו כסימן מסחרי על פי החוק. אמנם יש הגנה מסויימת גם על לוגו שלא נרשם אבל זה מותנה בתנאים מסויימים שאני חושש שלא תעמוד בהם (למשל - הלוגו צריך להיות מוכר ומפ...
המשך תשובה