שלום רב, קראתי בעיון את מה שכתבתם בנושא לוגוים. יש לי מספר שאלות בנושא- אני מקימה אתר חדש ותוהה אם אני צריכה לבקש אישור מלקוחות כדי לפרסם את הלוגוים שלי, גם אם פורסמו במשך שנים באתר הקודם (לא ביקשתי רשות קודם). כמו כן, האם יש צורך לבקש אישור לפרסום לוגו ממי שנתנו לי המלצה לאתר, ועוד משהו- האם גם סימן לא רשום מצריך אישור - למשל לוגו שעיצבו לקוחות שלי ולא רשמו בשום מקום (לרוב עסקים קטנים ולא חברות גדולות) אודה לתשובתכם חסיה
חסיה שלום
ככלל, הנך רשאית לפרסם באתר האינטרנט שבבעלותך רשימה של לקוחות שעבדת ו/או שהנך עובדת עמם
אסור לך להשתמש בלוגו המעוצב ללא הרשאה, על אף שספק אם מי מהלקוחות יתלונן על שימוש זה או יגיש תביעה בנדון
דרך המלך הנה לבקש רשות, כאשר אני מניח שהרשות תוענק לך בשמחה ובהערכה
אין הבדל בתשובה לעיל בין אם הלוגו רשום כדין במרשם סימני המסחר ובין אם לאו
המון הצלחה
עמיר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אלי נחום
055-4532717
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קודי שלום רב, עיצוב של קעקוע הוא יצירה לכל דבר, שיכולה להיות מוגנת אם היא עומדת בקריטריונים של החוק לגבי הגנה על יצירות (בעיקר מקוריות). אם היא אכן מוגנת - אסור לאף אחד להעתיק אותה ללא רשות כמו כל ...
המשך תשובה