שלום, קראתי באינטרנט שרישום פטנט יכול לקחת 3-4 שנים. האם זה נתון עדכני וריאלי? אם לא, אז כמה לוקח רישום של פטנט היום בישראל, ואם כן, איך מקצרים את התהליך לשנתיים גג?
.jpg)
שלום עידן,
הזמן שלוקח רישום פטנט תלוי בהרבה פרמטרים, כגון האם הגשת במסלול מזורז (אם קיים באותה מדינה), מה העומס על הבוחנים באותו התחום,כמה השגות קבלת והאם התגברת עליהם ועוד.
בישראל, ניתן להגיש בקשה מזורזת וברוב המקרים לקבל פטנט תוך פחות משנתיים, בהנחה כמובן שמגיע לך פטעט.
בברכה,
גדי בנט, עורך פטנטים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גד בנט, עורך פטנטים
055-4532747
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום גיל, בקשת פטנט פרוביזורית (זמנית) היא בקשת פטנט לכל דבר ועניין, רק שהיא לא נבדקת ותקיפה לשנה אחת בלבד שבסיומה צריך להגיש בקשת המשך (כדי להנות מתאריך ההגשה המקורי). ההחלטה איך להתחיל את התהליך (...
המשך תשובה