אם הגשתי ב- USPTO בקשה ארעית, ואני מנסה למכור את הרעיון, חברות שאני מציגה להן את הרעיון יכולות להגיש בקשת פטנט ואם הן מסיימות לפני, הפטנט שלהן?
שלום שירי,
קודם כל, רצוי להחתים חברות שאת במשא ומתן איתן על הסכם סודיות. נכון שבאופן מעשי לא כולן יחתמו.
שנה אחרי הגשת הבקשה הפרוביזורית את צריכה להגיש בקשה רגילה, ולך תהיה זכות ראשונה בכל מדינה מכיוון שאת בעלת התאריך המוקדם יותר של הבקשה הראשונה, כך שגם אם החברה תגיש במרמה בקשה על רעיון שאינו שלה, לבקשה שלך יש קדימות, בתנאי שתמשיכי בהליך הפטנטים.
בברכה,
גדי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גד בנט, עורך פטנטים
055-4532747
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום נועם, ברמה העקרונית, ניתן לרשום פטנט על מכשיר חדש שמבצע פעולה חדשה. שיטה חדשה להכנת מזון גם היא יכולה להיות ברת פטנט. לדוגמא, בעבר רשמנו פטנט על שיטה להכנת גלידה מטחינה. אתה מוזמן ליצור קשר אם ...
המשך תשובה