שלום גיא! אני רוצה לפתוח עסק(עוד לא סגור איזה בדיוק) כדי לעסוק בעבודות גרפיקה דרך האינטרנט, אבל יש לי אי-הבנה בעניין של החוזה. אני לא רוצה שלקוח כלשהו, בכוונה לרווח יתבע אותי על משהו שלא היה מוסכם לפני ולפי כך אני רוצה להגן על עצמי בעניין הזה. אולי יש חוזים סטנדרטים כלשהם בעניינים כאלה? או אולי אתה יכול לייעץ על משהו בעניין? ואם אתה יכול, תומר לי סכום ממוצעי לחוזים כאלה, שאני ידע לאיזה סכום לכוון את עצמי. תודה מראש :) יוסי
שלום רב חשוב להבין את מלוא נסיבות המקרה, כמו גםן לבחון את תנאי ההסכם. אתה מוזמן לפנותלמשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה