שלום, דייר ששכר ממני דירה הפר באופן חד צדדי את החוזה ועזב את הדירה בתקופת השכירות, ללא הבאת שוכר חלופי. כמו כן, הצ'ק עבור השכירות חזר, ולא שולם עד לתקופה שהוגדרה בחוזה (7 ימים) שממנה והלאה, אי תשלום הינו בגדר "הפרת חוזה". שאלתי היא: האם הפרת החוזה מצדו מאפשרת לי להחליף את המנעול בדירה? תודה
שלום רב
מהיכן המסקנה שהדייר עזב את הדירה? האם היו התכתבויות איתו או פשוט נתק ?
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם קיים הסכם שותפות ואם כן יש לבדוקו בעניין זה. כמו כן חסר פרטים אודות הנזקים שנגרמים כתוצאה מאיחורים מעבר לכך שאתה עובד יותר מהשותף השני. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרט...
המשך תשובה