שלום רב. אני אדריכל אשר הגיע עם לקוח מסוים לשלב של קבלת היתרי בניה. בינתיים, הלקוח ביצע הפרת חוזה אדריכל. הוא לא מוכן לשלם לי את השכר המגיע לי אלא עם קבלת טופס 4. האם אני יכול לדרוש ממנו לשלם ו/או לאיים במשיך התוכנית מהמחלקת הנדסה? אם מחלקת ההנדסה תסרב, מה עליי לעשות?
על מנת לייעץ לך עלי לקרוא את ההסכם שעליו שניכם חתומים. אם על פי החוזה הצד השני התחייב לשלם לך בשלב של קבלת היתרי בנייה והוא אינו משלם, לכאורה, יש לך עילה לבטל את החוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל פרטים נוספים וכן לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך. כך לדוגמה יש לבדוק מה השפעת הטעות על העסקה. לא בהכרח שהעניין יביא לבטלות חוזה ככל ומדובר בטעות סופר. אתה מוזמן לפנות ל...
המשך תשובה