החתמתי לקוח על יפוי כוח והסכם שכ"ט, ובמהלך אותה פגישה הוא קיבל ייעוץ משפטי. לאחר מס' ימים, וטרם ביצעתי פעולות כלשהן בעניינו, ביקש לחזור בו מיפוי הכוח. האם אני זכאית לדרוש שכ"ט על הייעוץ המשפטי שניתן? מהו התעריף המקובל?
שלום רב,
אנא פני לכללי האתיקה של עו"ד ותקנות הגנת הצרכן. שם נמצאות התשובות.
בהצלחה
רויטל זהר ירון, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה הי יש לבחון את תנאי ההסכם כדי להשיב לשאלתך. בדר"כ יש סעיף הקובע כיצד יבואו שינויים בחוזה לתוקף. הסעיף שציינת אכן מעלה תמהיהה וחשש שמה יוספו עמודים או יוחלפו. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת...
המשך תשובה