יש לי עסק קטן וחתמתי על חוזה פירסום באינטרנט ל 3 שנים בעקבות כך קיבלתי הנחה.שאלתי-בירצוני לבטל את החוזה .איך אני יכולה לעשות זאת .והאם אני צרכה לשלם קנס? תודה מראש
שלום סיגל,
בהסכם, עליו חתמת, אמורים להיות תנאיי הביטול.
אינני יכולה לדעת אם עליך לשלם קנס, כל הסכם הוא אחר, ושלך לא לפניי.
בהצלחה
רויטל זהר ירון, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי הסכם ההתקשרות ומלוא ניסובת העניין. קיימים מצבים שעו"ד חכול לחוב באחריות אישית ככל ולא ביצע בדיקות סבירות לגבי העסקה בה הוא מייצג, כי אין מדובר בהונאה. לא בטוח שזה המקרה א...
המשך תשובה