שלום רב.אני עומדת לחתום על חוזה שכירות. בחוזה מצויין כי הודעות בין הצדדים יישלחו בדואר רשום. שאלתי היא האם היום, במאה ה-21, נהוג להשתמש במנגנון נוח יותר, כדוגמת דואר אלקטרוני (עם מנגנון מוסכם לאישור קבלת ההודעה)?
כדאי להוסיף זאת בגוף ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן ניצן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג. חג שמח עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה