בחודש 9/15 השכרתי את דירתי ל 3 שותפות אשר חתמו על חוזה שכירות כאשר באחד הסעיפים מצוין כי עליהן להודיע חודשיים מראש על עזיבה. במהלך השנה עזבה שותפה בהסכמתי ונכנסה שותפה אחרת. (השותפה החדשה לא הוחתמה על החוזה). האם השותפה החדשה אשר נכנסה לנעליה של השותפה שעזבה מחוייבת לחוזה ולסעיפיו למרות שלא הוחתמה?
רוני שלום,
לא ברור הדבר מדוע לא הוחתמה השותפה על חוזה.
מומלץ לעשות כן.
בהצלחה.
עו”ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יוליה שלום , ככלל על בעל הדירה להעמיד את המושכר לרשות השוכר כשהוא ראוי לשימוש סביר על בעל הדירה לדאוג לכך שהשוכרים יוכלו בפועל לעשות כן . באשר ליתרת שאלותייך הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני . בהצלחה . עו...
המשך תשובה