השכרתי יחידת דיור לשוכר .חוזה השכירות הסתיים ב31 .12.2016 השוכר מסרב לחתום על חידוש הסכם. השוכר מסר לבני 6 צקים שאינם תואמים את הסכם השכירות שפג תוקפו ונסע לחול מאחר והוא מסרב לעזוב את הדירה ועל מנת להקטין נזקים הפקדתי את הצקים אך הצקים חזרו. השוכר נסע לחול ואינו מפנה את הדירה . בחוזה השכירות יש סעיף המחייב אותו לשלם פי שלוש עבור כל יום שאינו מפנה את הדירה. הוא מפעיל עלי איומים ומתעלם מהבקשה שלי לפנות את הדירה. אשמח לתשובה בהקדם תודה לינדה נאור

לינדה שלום נשלח אליך מייל בנדון . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מירי שלום רב , תודה עבור פנייתך ושאלתך החשובה אשר וודאי חשובה לגולשים רבים של הפורום . ככלל על פי חוק בעל הבית מחויב להעמיד את הדירה המושכר כאשר הינו ראוי לשימוש סביר . על כן הינו אחראי לתיקו...
המשך תשובה