שלום, הבעלות על השכירות שבה אני מתגורר עברה לאיש אחר, ועכשיו פחות מחודשיים לפני תום חוזה (עם הבעלים הקודמים) הוא רוצה להעלות לי את השכירות בכ - 11%. האם זה חוקי ומקובל? בחוזה המקורי שלי לא מצאתי איזכור לעניין הזה של העלאות בתום תקופה.

שלום רב , יש לעיין בחוזה השכירות הנוכחי ולבדוק את תנאיו לאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג במקרה הנדון . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רונן שלום , תודה רבה עבור פנייתך לפורום . הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי . מטרת הפורום כפי שצוין בכללים מעלה הינה מתן אינפורמציה כללית משפטית לכלל הגולשים ולא ניתן לדון בסוגיות ספציפיות . ...
המשך תשובה