אני מתענין בלהחליף את דירתי עם מישהו אחר.לתקופה ארוכה יחסית.יש כמה וכמה אתרים באינטרנט שמגשרי בין אנשים שמחפשים החלפת דירות. אני גר בדירה לא שלי. האם ניתן לערוך חוזה בין הצדדים?? כי אני די מפחד מזה..במיוחד בלי חוזה. האם ניתן לקחת שטר חוב וכו'..כמו בכול חוזה שכירות.אולי בכלל לעשות חוזי שכירות הדדיים על סך 0 שקקלים וזהו?

דרורי שלום ,
יש לערוך חוזה בכתב בין הצדדים המפרט את תנאי ההסכם והסכמות הצדדים .
לגבי יתרת שאלותייך אין הפורום מעניק יעוץ משפטי פרטני זאת על פי כלליו .
בברכה,
עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת פורום הסכם שכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שיר שלום , ראשית מומלץ לעגן באופן מדויק את נושא הצגת הדירה לשוכרים פוטנציאליים . לכן יש לעיין בחוזה השכירות באופן יסודי ולאחר מכן ליעץ לך בהתאם . ככל שתרצי להרחיב בנדון - משרדי ישמח לסייע לך ...
המשך תשובה