הדייר יצא מהדירה (סיימנו חוזה חודש לפני לפי בקשתו) וטרם שילם את החשבונות. בשלב הזה הטלפון שלו לא זמין. מתי מותר לי להשתמש בציקים (לביטחון מים/גז/חשמל) אשר הוא השאיר לי בעת חתימת החוזה? תודה מראש.

שלום רב , תודה עבור פנייתך . הפורום אינו משיב על פניות בעילום שם זאת על פי כלליו המצוינים מעלה . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
טלי שלום , ככלל טרם מתן יעוץ משפטי יסודי יש לבחון את העובדות ואת הנזקים אודותם מדובר . זאת לא ניתן להעשות על גבי הפורום . ככל שתרצי להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע . בהצלחה . עו״ד דרורית ...
המשך תשובה