יש לנו חוזה לשנה + 24 חודשים אופציה מימשנו כבר שנת אופציה שתסתיים בסוף השנה. עקב מעבר לבית שלנו עוד כחצי שנה , אנחנו רוצים לממש רק מספר חודשים מהאופציה ולא שנה שלמה , האם בהכרך מימוש אופציה יהיה לשנה שלמה?

תום שלום , במקרים כגון אלו , יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן ניתן ליעץ לך בנדון . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , תודה על פנייתך . לא ניתן יעוץ אישי בפורום, נא עייני בכללים. עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום. ...
המשך תשובה