היי אני משכירה דירה כאשר נכנסים לדירה יש כניסה משותפת שמלאה בעשבייה שלא טופלה. עכשיו העירייה הטילה קנס על כל הדיירים ששייכים לאותה כניסה. האם בעלי הדירה צריכים לשלם או המשכירים?

שלום רב , ככלל במקרים כגון אלו מומלץ להסדיר סוגיה זו מול בעל הנכס ולהגיע להסכמה בנדון . על פי חוק המושכר צריך להמסר על ידי בעל הבית כאשר הינו במצב של שמוש סביר בנכס. עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דור שלום רב תודה עבור פנייתך מדובר בפרשנות חוזה לכן במקרים כגון אלו יש לעיין בחוזה בכללותו ולאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום ...
המשך תשובה