חוזה השכירות מסתיים ביום 30.6.18, וכעת בעל הדירה ביקש להודיע לו עד ליום 30.4.18 באם בכוונתנו להאריך את החוזה או לעזוב. אין בחוזה סעיף שמתייחס לעניין. האם מקובל לדרוש הודעה של חודשיים מראש? או שלגיטימי להודיע חודש מראש?

אנה שלום , תודה על פנייתך לפורום . הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי פרטני אישי , נא עייני בכללים המפורטים מעלה .
ככל שתרצי להרחיב בנדון , משרדי ישמח לסייע.
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דידי שלום , עסקינן בהעברת לוח חשמל בדירה שבבעלותכם על כן לא ברורה השאלה כיצד מתבצעת העברת בעלות ללא רישום בטאבו . בברכת יום טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהל הפורום . ...
המשך תשובה